1 oktober

God morgon!
 
Vaknade och gick upp klockan 6 idag och möttes av ett mörkt hus och omgivning - hej oktober! det är fortfarande mörkt ute och jag ska alldeles strax börja cykla mot louise. känner mig jätte ful, har typ 2 par leggings och sen ett par fula mjukisbyxor, linne, långärmad och sen kofta. hör att det regnar ute så det kommer väl typ bli regnbyxor och nån jacka på det. och gummistövlar. fick låna ett par gummistövlar från belinda, men ska nog köpa egna idag. faktiskt rätt bra att ha. kan inte ha mina ridkläder för att jag rider i ett annat stall och då sprids tydligen sjukdomar, så ja. men seriöst nu hörrni, det är förfan oktober. förr förra året kom det första snön den 15 oktober och då hade det ändå varit en varm sommar. nu har det typ inte varit någon riktigt varm sommar så vem vet, det kanske börjar snöa idag?!
Jag igååår.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar