Är inne i So:n's underbara värld

Hej!
 
Sitter och pluggar och har gjort det ända sen jag kom hem. Eller jag pluggar inte, jag gör klart en inlämning. Sen ska jag plugga. Ni anar inte hur lång tid det tar och göra grejen jag håller på med nu. Aja, ska ta en paus. Klä på mig 357 lager med kläder och gå ut till min kanin så han får springa innan det blir mörkt. Solen går ju liksom ner vid 18:00 nu :( Sen ska jag plugga ännu mer och efter det blir det Svenska Hollywoodfruar! Btw, vet ni varför jag pluggar så mycket?
Okej mina anledningar:
1. Jag har inget annat att göra.
2. Ni kommer inte tro mig men... jag tycker det är kul
3. Jag får någonting utav det.
4. Jag tänker på min framtid
5. Jag vill visa att jag kan
6. Hitills har jag fått ett par A och tycker det är superkul så vill bara ha mer!
 
Japp, det va det. Vi hörs mina vänner.
Haha en bild från i helgen...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar