Back on track

Hej vänner!
 
Förlåt för att jag bara har skrivit et enda inlägg under hela helgen och det inlägget var ju knappast positivt. Men, nu är jag tillbaka på rätt bana igen. Helgen var rätt jobbig men nu börjar en ny vecka och bara att försöka göra den till det bästa som möjligt. Kan berätta några positiva saker om helgen också. Okej...
 
  • Vi hade hoppning på ridningen och det gick bra!
  • Jag hade loppis och fick sålt några ytterst få saker, blev iallafall ca 270:- 
  • Jag köpte en bok som jag ville läsa, haha kan visa er sen, känner mig som en tönt.
  • Jag skickade in min inlämning i tid.
Ja, det var väl det. Okej, nu ska jag göra en lista på vad jag vill åstakomma idag!
 
  • Träffa Louise och Belinda innan dom åker iväg :( 
  • Tvätta sminkborstar
  • Småstäda
  • Kolla på möbler
  • Måla/Tapetsera
  • Skriva klart/skriva mer på en bilduppgift
  • Göra ett mattepapper
  • Påbörja en ny design till mig egna blogg
SÅ! Får väl se hur det går med det haha. Vi hörs :)
 
haha, en gammal bild från i somras...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar