Dagens damp

Egentligen har jag inte tid att blogga, har väldigt mycket plugg de här sista veckorna innan det efterlängtade höstlovet. Men var bara tvungen att igen dela med mig av en DD (dagens damp). Fast man skulle kunna kalla det något ännu elakare, typ dagens mest onödiga existens på denna jord (tänk bort den dåliga svenskan). Dagens damp är iaf det välkända men ack så irriterande och förbannat jobbiga språket.. dadadadam.. Spanska! Som ni kanske förstår är det det jag sitter och också har suttit och försökt plugga hela dagen, kan ju säga att det inte har gått så bra. Får iaf rådamp på den här sjukt jobbiga uppgiften vi har fått..som ska va klar nästa vecka.. woop. Orkar inte ens berätta vad man ska göra, så jobbig är den. Till råga på allt har jag typ skrivit en mening under ungefär 4 timmar framför word. Känns superbra, jaja absolut. Hade någon mer damp, har dock förträngt den nu. Imorgon börjar jag tidigt också. Kulkul (y)
/Linda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar