GISSA VAD

Gissa vem jag äntligen får träffa imorgon igen?! Haha den karamellen kan ni allt få suga på (hard to do)

Hej och Förlåt för dålig bloggning igen då som vanligt. Idag kom jag hem från Helsingborg where my mormor bor, har haft jättemysigt där men ingenting slår väl egentligen att då komma hem igen? Nepp så är det!
Har väl inte så himla mycket att berätta egentligen, förutom att jag älskar er supergoa läsare som troget stannar kvar hos oss fast vi är sämst på att uppdatera! <3
Juste har ju inte berättat att, som jag trodde, fick F på mig matteprov som vi hade innan lovet, omprov väntar på tisdag.. får väl se hur det går. Kan ju inte säga att jag bryr mig så mycket men orkar inte få F i kursen och behöva gå sommarskola..
Skriver senare!
PussL




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar