Beslutsångest

Något jag verkligen funderar på är att färga mitt blonda hår till den färgen jag har på mi utväxt. Så jag får allt i min 'naturliga' hårfärg. Men jag vet inte riktigt. Jag tycker det blonda håret är väldigt fint när jag har lockigt hår men annars så ser det extra slitet ut bara för att det är ljust och det ser inte så naturligt ut. Det var ju aldrig tänkt att det skulle bli blondt, jag färgade håret ljusbrunt och sen kom sommarens sol (ja när solen nu kom) och blekte det. Så det blev väldigt mycket ljusare och underhåret är mörkare än 'överhåret' så att säga, eftersom att underhåret inte fått lika mycket sol på sig. Jag vill inte ha för mörkt hår heller. Jag vill ha någonstans mitt emellan. Min naturliga hårfärg är... jag vet inte... brun? Med typ... guldnyanser? Den är inte mörkbrun. Men inte så ljusbrun heller. Hahah ja jag är jobbig. Men ja, detta snurrar i mitt huvud. Blondie VS natrual. 
 
Här är ju håret väldigt fint... 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar