helt sluuuuut

Tjäna! Läget dååå? Med mig är det helt ok, köttade som fan på idrotten men vad fick man för det? ingenting, istället går han till några andra å ba "riktigt bra jobbat den här lektionen tjejer!" Man ba ursäkta, kör upp nåt å dra dit pepparn växer, typ.. Aja sen iaf när jag och Anna var på pendeln påväg hem så kom vi på att vi var i fel vagn så då kom vi på den briljanta idén att kubba till den andra vagnen, och vad tror ni händer? Jag typ trampar snett och stukar foten,så nu går jag som ett cepe. jävligt kul. Jaja förutom all den skiten va det faktiskt en ganska bra dag, fattade typ för första gången den här terminen något på matten haha blev asglad. Sen har jag säkert typ fått F på senast provet men det är ju en helt annan femma! Ska fortsätta skypa med min kära vän Frittan nu, sen blire svenska hollywoodfruar! Haha woopwoop! Skriver kanske senare!
PussL


så jävla braaa!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar