JOBBA FÖR FAN

 
Hej!
 
Har så mycket att göra i skolan så det är en anledning till att jag inte har bloggat. Dessutom håller jag på med ett projekt här hemma så det har tagit sin tid också. Sitter iallafall nu och pluggar, som vanligt då ra va? Har precis gått igenom ännu en gång några saker till franska provet. Satt med louise på franska lektionen idag då hon som vanligt hjälpte mig, först fattade jag ingenting. Absolut ingenting. Efter ett tag började jag förstå och i slutet hade jag ett hum om vad det handlade om. Nu när jag har gjort klart alla papper om regelbundna verb, passé composé och reflexiva pronomen så hade jag alla rätt och jag förstår! Skulle inte gått utan louise, så tack älskade vän. Dock får vi se hur det går när det väl gäller... Nu ska jag skriva ett brev på franska och sedan gå över till engelska. 
 
Om jag inte bloggar något mer idag så är det för att jag kommer hålla på med 'projektet' efter allt plugg! 
 

 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar