Last night

Igårkväll så drog jag in till Stockholm stad och träffade massa goa och härliga beliebers! De hade ordnat så att vi skulle få se Never Say Never på bio, gratis. Den har ju egentligen slutat gå för länge sen men vi fick, så efter 1 och ett halvt år så såg vi den igen tillsammans. Vi åkte buss tillsammans och hade det så himla bra. Jag kom dit helt själv men blev vänn med alla. Bytte massa nummer och snacka och ja, jag kan inte säga allt vi gjorde hahah.  De flesta sa att dem kände igen mig, även fast jag aldrig sett dom förut. Jag kände igen vissa men när jag pratade med dom så sa de: Asso alla känner igen dig! Haha kändis för fan. Iallafall så var det hur roligt som helst, vi fangirla på högsta nivå, dessutom släpptes Beauty And A Beat musik videon när vi alla var tillsammans och herre gud. Ni kan bara tänka er. Asso åh jag kan skriva 1234567890876543456 saker till som vi gjorde, men jag orkar inte skriva mer haha. Sen när jag skulle hem var jag helt lost och det höll på att sluta med att jag skulle lifta med polisen. Det var liksom min plan B. Men det löste sig efter ett par samtal från massa främligars mobiler, toppen. 
 
Kvällen eller ja natten avslutades hos Hilda då vi kolla på fim och snacka. Skrattade sjukt mycket då med. Toppen kväll. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar