Sliten & Trött

Åh jag är så jäkla piss trött!
Sover bara 5 timmar vaje natt och kör på hela dagen, hatar att sitta stilla och bara 'vara' eller 'chilla'. Jag kan inte sitta i soffor för jag hatar hur man sjukner ihop, så jag står hela tiden eller sitter på stolar om jag måste sitta. Känner att jag måste börja sova minst 7 timmar iallafall, men det blir aldrig så. Men idag är jag nog extra trött, har haft stalljobb hela dagen och sen har min kusin begravits eller hur det nu heter idag. Jag kunde inte vara med på begravningen för att jag har missat praoen så många gånger, det här är sista praoen i grundskolan. Men alla mina tankar har gått till min kusin och hans familj, vila i frid♥ Några släktingar enda från Norge kom hit pga av det, så nu har vi en här som är och  hälsar på hemma hos oss. 
 
Orkade inte duscha ikväll, får göra det i morgon.
Sorry om jag stinker men jag har mockat hästskit halva dan.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar