Sushi

Sitter i bilen, dunkar svensk hus maffia och väntar på mami för ikväll blir det finally SUSHI! Som jag har väntat! Älskar det, så jävla gott! :D Provet imorse gick faktiskt bra, borde iaf få minst D om man säger så ;) idag tänker jag inte plugga ett jävla piss, har fan pluggat varje dag den här veckan. Enough is enough! Imorgon ska vi dra ut till landet, håller alla mina tummar för att det ska vara fint väder så man kan vara ute lite! Dock måste jag ju plugga också..suck. Aja snart är det äntligen lov och de brukar det ju bli lugnare efter (y) jag går ju då i tvåan, tror inte jag har sagt det :O alla säger iaf att det är det jobbigaste året i gymnasiet, än så länge tycker jag att det är som vanligt, men vi får väl se.
Ska tvinga mamma att köpa lite godis till sin underbara dotter innan vi åker hem ;D skriver sen!
PussL



haha bjuderrrr


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar