Tjenispenis

 
Kom hem för ett tag sedan, va ute på en pw typ en timme, så grymt skönt! Innan skolan började va jag ute minst varannan dag och joggade sen bara kom det av sig när vardagen kom igång igen. Men nu jävlar kör vi kände jag så jag stack ut och det va faktiskt underbart skönt! Dock sprang jag inte, måste jobba upp konditionen först, blir fan arg på mig själv att jag slutade förut, hade fan "skitbra" uthållning o kondition då..! :( Iaf efter att jag kom hem har jag kört lite hantlar, situps osv.. så nu känns det super! :) haha fast är sjukt otränad just nu måste jag erkänna ;) pratade med ewe i typ 40 minuter på usla viber x) vi planerade lite inför imorgon och helgen, ska bli så himla kul! Äntligen! :D skriver sen! PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar