today

Hejhej!
 
Idag efter praoen så cyklade jag hem till louise och vi fikade, drack te som jag inte gjort på jätte länge! Himla mysigt nu är det ät höst och allt. Gosade med hennes hund Toby gjorde vi också! Sen kollade vi på film, dreamgirls tror jag att den hette. Med Beyoncé. Den var jätte bra, tusan vad Beyoncé ska vara snygg. Efter filmen trapade jag hemmåt och sedan följde jag med på hockey. Var med i kanske 20-30 minuter innan jag tröttna och ville träffa en kompis istället. Så Elin kom till Axa och vi åkte direkt därifrån, åkte lite buss och snacka, åkte hem till henne och låg i soffan och kolla på teve. Gosade lite med Elins hund, Nilla. Nu sitter jag i soffan och gosar med min kanin. Gosigosgos.
 
Nu är det bara Torsdag kvar innan jag och Linda ses, saknar henne! Ska krama henne hela helgen. 
 
puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar