302

Japp så många dagar är det kvar tills jag tar studenten!! Och 14 är det tills skolan börjar igen.. meeen jag hänger inte läpp för det! Nej minsann för jag har massa kul inplanerat både innan det och under skolåret, men mer om det någon annan gång!

Enda sen jag kom hem från Skåne har jag iaf varit här, på landet och gjort lite allt möjligt. Har bland annat åkt vattenskidor (försökt iaf!), varit massa med Fjida :D, åkt båt, solat, badat, jaa lite så som ett sommarlov ska vara!
Idag har jag dock varit "hemma", imorse åkte jag och Frida med hennes mamma hem till de för att vara där under dagen eftersom Frida hade en körlektion vid 17. Sen på dagen har vi varit i Skärholmen, fick faktiskt med mig lite hem! Skrivblock och pennor till skolan (ett nödvändigt ont), en jättegullig blus och typ lösnaglar fast lite rejälare haha svårt att förklara! Kan lägga upp bild imorgon!
Sen hade hon sin körning i 45 minuter och då hängde jag med min bro Foppa, vi tog en liten promenix sen satt vi och chillade i skuggan, va ju så satans varmt!
Har varit en superkul dag men nu är jag tjöttej efterson jag gick upp vid 7 imorse, så ska väl kolla en film eller något och sen avsluta den här dagen!
Njut nu av den sista ledigheten allesamans!
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar