Dagen

Go' kväll människor! 
Kollade nyss klart på ett avsnitt av PLL. Har nästan tagit mig igenom så att jag är ikapp med när de kommer ut... Denna lördag har bjudit på lite smått och gott, startade dagen med att jobba 8-13 och jag red även ute i skogen i en timme på min lilla Maverick. Duschade och fixade mig lite innan jag åkte till Nacka för att kolla på lite grejer. Hittade en superfin jacka som jag vill ha och dessutom ett par boots/stövlar som jag kikat på via internet som jag nu såg i en butik. Nu på kvällen träffade jag Belinda ett tag och vi promenerade längs södertäljes gator haha. I morgon ska jag upp och jobba igen, ingen vila här inte. Bäst att jag ser till att få sova lite nu så jag orkar, vi hörs!
 

 Två av Lindas bilder, hennes internet suger så jag lägger upp dem istället. I morgon kommer mer bilder från Linda :) 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar