Häääääj!

Hallojken alla vänner och ovänner!

Hoppas att er sista lovvecka ägde och ni tog tillvara på och njöt av varenda liten sekund!
Jag va ju då med Evelina Karlsson även kallad ewe, lol, iaf så var vi på landet och hade det huuur mysigt som helst! Vi gjorde kanske inte så jättemycket men hade iaf jättekul, vi badade bland annat badtunna, åkte typ fett mycket moppe för att köpa typ mjölk en dag, kläder en dag, och en annan dag för att hitta den mystiska vägen till ett par klippor. Har aldrig någonsin hittat rätt väg och vi har ändå haft landet i typ 12 år(?) haha!
 
Det var ju inte det finaste vädret, och de dagarna det var sol var det antingen typ -130 grader eller så var det sol varannan sekund och regn resten av tiden. Men gjorde det bästa av allt och tyckte det slutade hur bra som helst!
 
I torsdags fyllde ju iaf Ewe hela 16 barre! Woohooo!
Vi hade kommit överrens om att jag inte skulle köpa något dyrt så satsade inte så mycket, köpte bara en Michael Kors klocka, MK väska, 4 par Dr Denim jeans i olika färger, 3 par converse, 1 par RayBan's och sist men inte minst en röd Porsche. Jag menar hon fyllde ju ändå 16!
 
Nejmen haha hade iaf köpt en korg med lite smått och gott som ni ser på bilden i hennes tidigare inlägg, eftersom hon vaknade typ 2 timmar innan mig haha så kunde jag ju inte heller göra frukost på sängen (om jag nu hade tänkt det lol). Tyckte iaf vi hade en bra dag och på eftermiddagen kom hennes föräldrar ut och hämtade oss för att äta middag med familjen och fira Eweeeee. Sen på kvällen/natten hände en assjuk grej men det låter jag min kära bloggkollega skriva om!
 
Bloggas senare!
PussL
 
 
 

EWE skriver:

hahahahhaha älskling <333333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar