Heeeeeyyy

Hola amigos!

Nu är jag hemma i stan igen och kan blogga normalt och framförallt på datorn, mycket skönare än på mobilen! 
Kom hem idag vid typ 13, käkade lunch och började sen tvätta och packa upp. Blir ju en hel del tvätt efter såhär många veckor borta och min stora lila väska va typ hälfen så stor när jag åkte hem som när jag åkte haha.
Sen vid typ 16 drog jag och brollan ut och sprang, efter halva turen kom jag på att jag glömde ta min astmamedicin imorse och hade därför satans svårt att andas, det typ brände i lungorna, kändes som jag inte fick in nåt syre, så det va ju lite waste of time. Nejmen det blev en runda på typ 4 km, bättre än inget! 
Sen dess har jag typ fixat lite med bilder, packat upp jaa chillat gaaalet alltså.
Juste hahah har fan städat ur typ halva min garderob eftersom den var mer än överfull, det behövdes eftersom jag både har och ska köpa massa nya kläder. 
Nu ska jag plocka bort de sista grejerna från sängen och sen kolla alla (lär hinna typ 1 innan jag slocknar meeeeen) avsnitt av pll som jag har missat!
Och imorgon ska jag träffa Emma!! :D  Har saknat henne så så det ska bli askul att ses! Vi ska till stan så hoppas på att hitta lite av de grejorna jag behöver köpa!
 
Nämen hörrni vi bloggas senare!
PussL 
 
LOL ser askonstigt ut jag vet men det är för jag försöker rida lätt haha, ganska svårt när man inte ridit på typ ett år, framförallt barbacka
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar