Hello

Hej på er! 
Måndag och nyy vecka, hur känns det? Själv hade jag lite annorlunda tider idag iskolan jämfört med linda haha. Började halv två och slutade fem i tre, så det var ju nice. Hann både käka frukost och lunch hemma framför ett avsnitt av Pretty Little Liars. Har dock fortfarande inte hunnit ikapp helt... Träffade några från min gamla klass både påväg till skolan och påväg hem, man blir SÅ himla glad när man gör det haha, iallafall jag! Saknar min gamla klass så mycket, men min nya klass är också bra. Aja, nu ska jag få lite saker gjorda här hemma och sedan kanske jag drar iväg till en kompis. Btw, jag DÖR vad varmt det är idag! Summer is NOT over hahaha.
 
HAHA gammal bild jag har lagt upp här på bloggen, KOLLA VAD BLOND?!?!?! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar