Idol 2013

Alltså jag vet att jag har lovat mina vänner dyrt och heligt att aldrig tjata om det här men en gång måste faktiskt vara okej!!
För er som inte vet det så skulle ju då jag söka til Idol, så en regning och jävligt kall morgon vid 6(?) i april (?) stod jag och mina älskade vänner  utanför ingången till Hovet och väntade på insläpp. Efter att ha stått där i 3 timmar fick vi reda på att det skulle dröja minst 1 1/2 till tills vi (jag) skulle få koma in och plus att jag inte var 100 på att jag skulle våga när vi väl hade kommit in så drog vi hem istället. Vi hade ifs en jättemysig dag allt som allt även fast vi drog hem men jag ångrar mig så himla mycket. Speciellt nu när det precis har börjat gå på tv, blir så irriterad på mig själv för att jag inte sökte, även fast jag kanske inte hade kommit med så hade jag iaf försökt och jag skulle vunnit så jävla mycket på det. Med tanke på att jag har stora svårigheter med att sjunga för folk så skulle det varit en vinst för mig att bara våga gå in där och ställa mig framför de. 
 
Men jag ska fanimej börja öva redan nu på låtar osv för nästa år ska jag iaf in genom de där förbaskade dörrarna!!!! Hoppas på fint väder och att mina fina vänner inte har tröttnat från den här gången och vill följa med mig än gång till och stötta, för utan de klarar jag det deffinitivt inte!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar