"Incidenten"

Tänkte nu ta och berätta om den lilla polishändelsen som hönde ute på Lindas land förra veckan eftersom att linda var så duktig att skriva så mycket om veckan så då får jag skriva detta! Vi satt och chillade i soffan och väntade som två små barn på juafton framför teve:n på vårat favoritprogram "geordie shore". Minns inte vad klockan var men det är helt bläck svart ute och plötsligt ser vi att någon kör på grusvägen utanför huset. Sedan kommer det två bilar till och de kör fram och tillbaka på grusvägen fleera gånger som om de letar efter något. Vi kikar då ut genom fönstret och ser att det är tre polisbilar som kör utanför! Vi blir lite fundersamma och när en polisbil körde upp på lindas uppfart och kom ut med ficklampor och sökte så blev vi skit skrajja när de gick på tomten. Vi gick ut och pratade med dom och de letade efter ett speciellt husnummer, vilket inte ens existerade. Vi går till en annan polis för att fråga om läget är lungt då hon anfått svarar: Vi vet inte det än, det är det vi undersöker just nu, känner ni blablabla? Vart bor blablabla? Osv. Då får vi ännu mer panik och poliserna sätter sig i bilen och sedan kommer nästa "patrull" eller vad man ska säga och de ber oss att gå in. Vilket vi gjorde efter att vi hade hämtat våra täcken och kuddar från lindas stuga och lagt i det i det större huset då vi bestämde oss för att sova där istället. Så småningom drar poliserna men vi blev helt paranodia. Vi hörde dörrar som smälldes, såg ljus och hörde konstiga saker, jag trodde till och med att lindas granne var en farlig typ när jag öppnade altan dörren och hörde några steg så jag skrek till haha. Gannen ba: HEJ LINDA, DET ÄR JAG 'namn'. Haha jag smällde nästan ändå igen dörren...
/E
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar