Mindre än en vecka kvar...!

Hej på er! 
 
Har haft en riktigt frustrerande dag på jobbet, tur att jag har Sara iallafall annars hade nog vi nog blivit galna båda två haha. Jaja, får försöka lösa det i morgon... Regnet öser ner just nu så efter en dusch och middag blir det nog ett avsnitt av antingen pll eller vd. Eller varför inte båda? Haha det enda som suger är att alla par ska vara så himla gulliga mot varandra nu för tiden, jag orkar inte. (Vill förtydliga att det inte var jag utan Linda som skrev det 'desperata' och vääldigt korta inlägget för nån dag sen lol). Och själv har man varit forever alone sedan förra årtusåndet. Och det var inte ens ett skämt. Bildbomb på det! 
 
När det är lunchdags får jag alltid sällskap av en liten rackare som lyckas dyka upp lite vart som helst... 
"Snääääääälla?!"
Hur kan man motstå blicken?
Min andra bästa vän jag har här... #poppisbruuuud
Billy-Boy i hagen.
Haha otroligt fin bild. Är hel nöjd med mig själv på den, snygg va?
Lol vi matchar med våra tröjor, märkte det nu lolololololol. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar