The day

Var bara i skolan i ca 10 min idag för att ha ett så kallat 'uppstartsmöte' med min handledare. Min bror skjutsade mig dit så jag slapp ta buss och tåg, så efteråt följde jag med honom till Skärholmen för att hitta lite nya kläder till honom innan hans skolstart som är i morgon. Själv hittade jag en super fin scarf/halsduk som jag köpte, dessutom fick jag med mig några anteckningsblock samt en kalender med mig hem. Kollade ännu mer på skor och kläder men jag håller fortfarande fast vid det jag sett ut från början :)
 
Här är mitt schema! Var tvungen att 'piffa' upp det lite hehe..
VADÅ FULLT UPP PÅ FREDAGAR?!?! WHY?!
Haha jag fattar fortafarande inte hur jag sa klara av 3 timmar med Franska. Lär se ut som ett frågetecken under hela kursen. 
En tröja jag provade idag från GANT, skitsnygg. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar