They say that time changes things, but you actually have to change them yourself

Det här inlägget skulle lagts upp i torsdags, vet ej varför det inte blev så. Har iaf haft en skiteftermiddag/kväll så ist för att blogga kan jag väl lika gärna lägga upp det här liksom.
Bloggar när jag mår bättre
L
 
 
 
Hej på er
 
idag var ju då första dagen i skolan, i trean, början på slutet skulle man kunna säga. Kändes faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra, Emma var ju där som tur är! Annars skulle jag gått under! 
 
Har ingen aning om hur många gånger jag sagt det i början på ett skolår men, jag säger det igen, i år ska jag förändra mig. Ska (försöka) plugga mer, lägga mer fokus när jag väl är i skolan, ta hand mer om mig själv, träna, äta nyttigare, men sen ska jag också ha jävligt kul under tiden! För man kan faktiskt ha ett liv och ha kul samtidigt som man går i skolan och pluggar. Även fast jag inte förändras när det gäller studierna så tänker jag iaf förändras när det gäller min hälsa. Mina föräldrar ska börja med den sk 5:2 dieten vilket innnebär att det kommer bli nyttigare mat för hela familjen (även fast jag och min brorsa inte kör på diet). Ska även börja träna och hålla igång med det och inte bara träna en gång per tredje vecka när jag känner fört, har ju själv märkt att jag mår mycket bättre när jag tränar och äter nyttigt.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar