Torsdag

Hallooooo!
Idag var vi ute och gick i skogen med ungarna och hästarna, var fint väder och det var roligare att göra något annat än att bara gå runt, runt i ridhuset. Kom hem och var helt slut som vanligt men hängde med och handlade. På Ica Maxi. Är mina vänner förvånade? Haha skulle inte tro det. Iallafall, jag fick med mig en BB cream och ett par lösögnfransar med mig hem, trots att jag har ca 20 st liggandes här hemma, suck. Jaja.
 
Lite ego bilder från dagen då.. Har 0% smink så undra inte vart mina ögonbryn gått och gömt sig. Faktum är att de faktsikt håller på att växa till sig igen efter alla tidigare noppningsattacker. 
 
// När vi skulle iväg och handla passade jag på att använda mina nya kläder (har inte fixat mig 'ordentligt' sedan jag slutade skolan och kommer nog inte göra det innan jag börjar skolan igen så man får passa på!...), börjar få panik att sommaren snart är över!! //
// Bytte ut shortsen till mina mjukisbyxor från VS när jag kom hem igen, skönare mjukisar finns inte! //
// Mamma posaaaaaaar glatt //

martina skriver:

Åhhh dina solglasögon *.* Sååå jävla snyggaaaa vill oxåå ha såna :((


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar