Updateeeee

Hej!
Idag var det min allra första dag i gymnasiet och det gick helt okej. Såklart kommer det vara lite stelt ett tag i början men jag hoppas att det kommer gå över mer och mer för allihoppa för varje dag som går... I morgon ska jag bara dit för ett kort möte och sedan är jag ledig resten av dagen. Tror att jag ska åka upp till Stockholm/Skärholmen eller något och köpa lite höst kläder, iallafall kika lite. Snart får jag mina sommarjobbs pengar och de lär väl nästan brinna upp i handen så fort jag fått dem. Har nämligen sett ut ett par skor och slängt ett öga på en vansinnigt snygg jacka. Dessvärre är de båda svindyra. Men Primeboots:en sitter som en smäck och det är nog de enda 'stövlarna' i hela världen som någonsin gjort det så därför står de väldigt högt upp på min wanted-lista. Det som också står där är ett par ljusa low waisted jeans, massvis med stora mysiga tröjor, sport bh & linne, concealer och mineralpuder. Jag har använt bronser som puder i hela ansiktet i sommar men har tappat nästan all färg så den är waaaaay för mörk för mig nu. Synd! 
 
Jag idaaag, min utväxt är ganska brutal nu, om ni håller för det blonda håret med ett finger eller nått så ser ni hur jag ser ut i min naturliga hårfärg. Mitt utväxt-hår är dessutom 3 ggr tjockare än det blonda vilket jag är glad över, det verkar som att mitt gamla hår är påväg tillbaka :)
Mina presenter som jag fått av mina fina vänner.
Tack ännu en gång kära ni ♥♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar