Updateeeee

Hej vänner!
Fick måla hinder hela dagen idag men tiden gick ändå rätt snabbt. Efter jobbet åkte jag ner på stan och klippte av mitt vackra rapunsel svall. Haha host. Mitt hår var såååå slitet så jag klippte ganska mycket men är nöjd eftersom att det har mycket mer liv nu och min utväxt ser faktiskt längre ut nu än innan. Har funderat på att färga det blonda håret brunt men jag är inte riktigt 100 på det så jag gjorde det inte idag iallafall. Moster och kusinen min kom över på fika för att gratta min bror till körkortet, har inte sett dem på evigheter så det var roligt att träffa dem igen. 
 
Igårkväll var jag hos Martina som fyllde 16 år. Vi grattade henne och hon gödade oss med mat och snacks, haha kunde nästan rulla hem. Men det var en himla bra kväll och grattis igen vännen ♥ Idag fyller ingen mindre än Mikaela år, hela 18 bast blir hon. Om du läser detta så vill jag bara säga grattis till dig också hjärat, ha en toppen dag!! ♥ Snart är det även min tur att fylla år, den 15 augusti :) 
 
En mindre bildbomb från igår...
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar