Work work work

Hej linda suger på att blogga. 
 
*PIIIIIK*
Lol, men hej på er allesammans! Idag har jag fortsatt måla hinder på jobbet, var rätt roligt eftersom att vi sommarjobbare började prata om vilka människor vi känner och det slutade med att vi hade hur många gemensamma vänner som helst, haha världen är liten ibland. Blev helt sjukt förvånad över vissa saker haha! Efter lunch ville min gamla ridlärare ha hjälp med att lasta sin häst som varit på bete och jag ställde upp och hjälpte till. Så vi åkte ut och hämtade hennes häst, det gick toppen men han var bara lite barnslig när vi skulle sätta på alla benskydd, men själva lastningen gick prima. När vi kom tillbaka hade klockan passerat tre då jag egentligen slutar men jag hjälpte till att lasta ur och sedan duschade vi av honom då han blev helt genomsvettig efter turen hem. Vägde upp hö innan jag blev hämtad av mamma och begav oss hemåt. Jobbade över så antagligen får jag gå tidigare någon dag. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar