Så himla pinsamt

HAHAHA ASSO JAG ORKAR INTE. De här är nog det pinsamaste jag varit med om, hitills. Jag kände mig så jävla dum när jag låg där på gatan, mitt på övergångsstället. Min väska låg framför mig för jag tappade den i fallet och jag själv låg som ett krashat flygplan. Bilarna saktade ner, antagligen för att inte råka orsaka en bilolycka så mycket som de måsta ha skrattat åt mig. Ärligt talat kan jag inte göra något annat än att skratta åt det här. Dock haltar jag fram och kommer säkert få ett blåmärke på höften. 
 
Men tänk er, hur det kändes för mig när jag reste mig upp från ett ÖVERGÅNGSSTÄLLE (VEM FAN RAMLAR DÄR?!) och att bliarna verkligen saktar ner och kollar på mig. Sedan ska jag fortsätta att gå bredvid bilarna ett tag för att vi ska åt samma håll. GE MIG MEDLIDANDE. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar