Framme

Japp nu är jag äntligen i efterlängtade Skåne och mår redan mycket bättre i både kropp och själ! Älskar att vara här och bara få ta det lugnt och göra precis vad jag vill (typ).
När jag är här nere försöker jag skita i att gå in på fb osv hela tiden, och det lär nog bli samma sak med bloggen. Därför säger jag nu att det nog kommer bli någon sorts sommar-bloggpaus här. Eftersom både jag och ewe är bortresta och man, iaf jag, varken har tid eller ork till att blogga. Dock kan det ju komma ett inlägg då och då, så glöm inte att kika in någon gång ibland!
Nej nu ska jag läsa lite i teoriboken (ska fanimej ha körkort innan jag fyller 19) och sen gå bort och mata lite hästar!
Lägger upp lite bilder från de senaste veckorna om en stund, om appen fungerar dvs..
Ha en riktigt bra sommar nu!
PussLinda ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar