I'M HOME

HEY GUYS. JAG ÄR HEMMA I SVERIGE IGEN! 
Landade runt 5 tiden i Sverige och fick ett gott skratt redan när jag klev ut ur planet. Kvinnan i kontrollen fick en skymt av mina naglar när jag räckte fram mitt pass och hon bad mig visa upp dom. Haha jag blev väldigt förvånad men visade dem för henne, dock är de inte charmiga överhuvudtaget nu eftersom att de har växt ut. Men hon gav mig komplimanger om dem ändå. Mamma och pappa välkomnade och hämtade upp mig på flygplatsen. Det var härligt att se dem igen efter tre veckor. Minde kul var det att lämna alla underbara vänner man skaffat sig där borta. Dock har vi bestämt att några av oss ska ses både i Sverige och Danmark igen efter sommaren.
 
När jag kom hem åt vi svensk färskpotatis med hemmagjorda KÖTTBULLAR med brunsås och lingonsylt till middag. SVENSK MAT♥♥ Efter det slängde jag mig ner i min stooooora underbara säng och bredde ut mig innan jag började packa upp. Har köpt en hel del nya saker, blev förvånad över att jag inte behövde betala övervikt. Min packning ökade med 6kg + tack vare all shopping. Kan visa er vad jag köpt lite senare om ni är intresserade..? Ska även föra över alla bilder så jag kan berätta om mina fantastiska veckor i Brighton. Saknar allt och alla redan. Helt sjukt. Har såklart saknat alla mina vänner här i Sverige när jag var borta, jag måste träffa er alla snarast!!
 
Har precis käkat frukost (ÄNTLIGEN FÅR JAG ÄTA MÖRKT BRÖD IGEN <333333) och kollat på ett halvt avsnitt av PLL (jag ligger sååå långt efter nu) och nu lyssnar jag på en låt som en av grabbarna där borta älskar så nu blir man påmind om alla igen. ÅH. Kom iallfall inte långt alls med att packa upp igår, somnade nästan direkt. Så idag blir det till att försöka få ordning på allt. Rätt skönt att komma hem "tidigt" in på veckan, jag har några dagar på mig att "landa" innan jag börjar jobba på måndag. Hoppas allt är bra med er, vi hörs mer alledes strax. PUSS.
 
// In the air. - When I got home and started to pack up my things..//
VARFÖR SKRIVER JAG PÅ ENGELSKA?!?!?! lol.
         


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar