Kör en ewe

Ja eftersom jag inte har brist på saker att skriva så gör jag väl en Q/A så att säga. 
BTW BARA 6 DAGAR KVAR!!
 

1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ibland, ibland inte
3. Är du uttråkad? Just nu, nej. Annars sådär
4. Är du ledsen? Alltid
5. Är du italienare? Nää
6. Är du gravid? Inte än på ett tag hoppas jag
7. Är du full? Ja alla dagar i veckan mannen
8. Är du en cooling? Skojar du? Det är ju jag som är c00lingen själv
9. Är du från Irland? Inte vad jag vet!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Har ju aldrig hänt mig, men ja jag tror att det kan hända
2. Har du nånsin blivit sårad? Tappat räkningen
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Haha jaaaa
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?  Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet men lol nej det tror jag verkligen inte
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja och det ska vara så storslaget att syrianbrölloppen kan slänga sig i väggen (SÅ JÄVLA SANT)

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola ZERO isf!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror helt på 
8. Pengar eller lycka? Pengar ger en viss typ av lycka. Men den bästa lyckan är ovärdeligt, går inte att köpa- håller med min friend, så sant som det är sagt
9. Dag eller natt? Vet inte
10. MSN eller mobil? Mobil såklart, dock ägde ju msn för ett antal år sedan 

 

"Har du nånsin…”

1. Ljugit för någon du tycker om? Ja
2. Ätit en hel tårta? Nej 
3. Gjort bort dig offentligt? Hahahah jaaa
4. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? lol
5. Gråtit när ett husdjur dog? Har aldrig haft något så nej

6. Velat försvinna? Varje dag typ

skit

Vad såg du på tv sist? Nåt skit på MTV imorse
Vems blogg läste du sist? Fridas http://www.nattstad.se/ajneosundberg
Vad åt du sist? Smoothie
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Mamma
Vem messade du sist? Frida
Vad läste du sist ”bok”?  Femtio nyanser av frihet, sista boken i "serien" utläst för andra gången haha
Vem pussade du sist? Mitt ♥
Vem kramde du sist? Frida
Vem bjöd du sist på något? Frida
Vad köpte du sist? Frysta bär och en Aloe Vera dryck

(Det heter SENAST)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar