Whatwhatwhatwhat

Tjäääääna vänner!
Sitter här med lilla Frittan, har supermys. Har käkat å så, ska väl kolla några filmer senare och bara ha en riktig myskväll. Känner att jag behöver det efter den här veckan! Har bara en jobbvecka kvar nu sen drar vi till bönderna! Tjohoo!
 
Har inte så jättemycket att skriva då mina dagar ser tyyyp likadana ut nuförtiden, men om vädret tillåter imorgon ska vi dra till Grönan och kolla sommarkrysset! Håller tummarna för soool!
 
Ewe är ju i England nu som hon har skrivit x antal gånger under det senaste året, är så himla glad för hennes skull att hon kom iväg och hoppas på att det blir en grym upplevelse. Hur som helst är det ändå något hon kommer ha med sig hela livet. Saknar henne dock!! Har inte träffats på typ 1 månad :(
 
aja nu ska jag och mina kära vän Frida fäzta lite lol, sen bara chillalalalaaa galet!
Puss så länge!
 
Linda
 
P.S. Sökte på bonde och det här kom upp, borde jag vara orolig..?
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar