Work hard

Hejhej bloggiiiiiisen. 
Kom hem från jobbet vid 4a tiden och är som alla andra dagar efter jobbet as trött. Jag sommarjobbar på mitt stall och denna vecka har vi ridläger för små barn. Det tär på en både psykiskt och fysiskt. Förutom att leda hästarna med barnen på ryggen runt runt i ridhuset 45x4 minuter varje dag så mockar vi och massa annat. Men det är ändå ett rätt soft sommarjobb. Dock blir man bara så satans trött efteråt så man ligger helt utslagen när man kommer hem. Sist vi hördes så var mitt rum och alla mina saker huller om buller och det är faktiskt något som jag jobbat med lite varje dag denna veckan, har hittills fått upp min nya klocka på väggen, ställt fåtöljen i sitt hörn och inrett lite nytt och möblerar om och hunnit med en storstädning. Efter borrningen igår för att få upp den nya mörkläggnings-rullgardinen var ju dammsugningen lite waste of time så att säga, men men. Hoppas ni har det bra, pussar.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar