När bilder säger mer än tusen ord

VARNING FÖR LÅNGT BILDINLÄGG

Kollade igenom ALLA bilder som någonsin lagts ut på denna bloggen och lägger upp några av dem här och nu. Jag vet inte vad som är värst/intressantast, min blondering där utväxten växer ut mer och mer för varje bild eller historien om mina alledes för dit-ritade ögonbryn. Men jag måste bara säga, att gud vad jag älskar dessa personer. NI ligger mig varmt om hjärtat. Ni är underbara. Får massa minnen av det här. Jag saknar redan den här tiden, trots att de två senaste åren varit mina värsta, så har ni gjort dem till de bästa på samma gång. Fan vad jag älskar er. Ni är guld värda. 
 

Belinda skriver:

Bästa du <3333 men dessa ögonbryn alltså.. hut kunde jag tycka att det såg snyggt ut? Hahha!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar