Tisdag

Hej people. 
Sitter i fåtöljen och väntar på att Svenska Hollywoodfruar ska börja. Det är det enda som är bra på tisdagar. Lång skoldag med franska i tre timmar till halv fem, hur härligt låter inte det va? Va? Va? Inte alls. Dessutom hade jag glömt göra läxan så har jätte mycket att göra. Jag hade planer på att börja med plugget så fort jag kom hem men sen så åkte jag till stan för att köpa en träningströja, dessutom fick jag med mig en superfin cardigan och när jag väl kom hem somnade  jag och vaknade inte försän vid åtta. Opsi. Och efter det var jag ju tvungen att prova mina nya träningskläder inför morgondagen och sen närmade sig klockan nio då Hollywoodfruar börjar och det går inte att missa. Ellerhur? Det förstår ni väl? 
 
Två bilder från dagen
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar