You can choose to be sad for what you lost or to be happy for what you still have.

Hey gosisar. Ligger i sängen och gör ingenting. Hade skola idag som vanligt, i morgon börjar vi halv ett tror jag! SÅ nice. Tisdagar är mina hat-dagar så jag är happiiiiii. Ska nog se till att plugga på förmiddagen då eftersom jag skjutit upp på det ännu en kväll nu, opsi. Nej nu ska jag göra en kopp te. Eller en kopp varm mjölk med honung. Eller varm choklad på kakao. Mmmmm många valmöjligheter. Äppel päppel piron paron.... Haha lol sikken tönt. Nej men seriöst. Puss
 
 
Eller så slickar jag sönder skärmen på denna gobit. Lite mer mmmmmmmmmmmmmmmm i livet. Seriöst look at them eyes. Och läpparna. Håret. Armarna. Fingrarna. Öronen. Näsan.  Öronsnibbarna. Rynkorna i pannan. Leverfläckarna. Hela han. Han. Prefektion.
"She say she love my lolly, she wanna kiss the top" hahahahahaha. Oh you have no idea darling. 
 
Jag har rört hans händer. ÅÅÅ herre. Och han har sett mig i ögonen. Okej jag ska inte fucka ur här för det orkar ni nog inte. Men ser ni hans perfekta händer, DOM har JAG rört. Flera gånger. Typ fem. 

martina skriver:

åhhhhh ewe jag dreglar framför jbs bild, dör så fking snygg han är jag orkar inte mer


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar