nämen tjaaa

hej bloggisen :))) de va ett tag sen... under tiden jag varit "borta" har jag hängt med bellan, druckigt vaniljlatte, kollat filmer där leo älsk är med och försökt dansa som anton ewald, ungefär :) men idag är det är iallafall fredag och sool utanför fönstret, känns ganska braa. jag började i skolan i måndags vilket inte är så jävla kul, men det här har alltså varit min första vecka i 2an. två år kvar nudå :)))))))) har bara en lektion idag sen tänkte jag dra till skärholmen med mammzter och se om jag hittar något fint. äe jag har fan inget att skriva men lovat alla fans att jag skulle blogga så nu har jag gjort det, slänger in några bilder från nån dag sen när vi var ute och gick med galningarna, gizmo har börjat hoppa på zacke så dom typ krockar, bilden längst ner visar när han är mitt i ett sånt moment. ciao :) 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar