sleepless

Börjar bli riktigt trött på att jag har så satans svårt att somna, ligger liksom vaken i flera timmar och vaknar sedan relativt tidigt, alltså runt 9-11 tiden vilket gör att jag knappast får de 8h sömn som man fungerar bäst utav. Efter att man har tänkt på allt om livet de första timmarna har jag sen kollat på lite bilder på Leonado och lyssnat på mina grannar som haft fest eller liknande sedan 22 minst och nu börjar jag bli så trött på allt att jag måste underhålla mig (genom att tex blogga) en liten stund för att inte bli as irriterad. Vill bara att det ska bli morgon typ NU och att det blir en dag utan huvudvärk och värk i visdomständerna. Det vore skjysst :))) Nej fan nu ska jag sluta upp med det här tråkiga inlägget, ha de!
 
Älsklings Leo <333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar