snabbis

tjaa, sitter i köket och tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag drar ut och träffar några gamla kompisar. idag har jag tagit bort mina lösnaglar som jag har haft i sisådär 3 veckor, känns konstigt men samtidigt skönt. anledningen är helt enkelt att mina egna naglar växte ut väldigt snabbt och det "glappade" då mellan de vanliga och lösnaglarna så de känndes som att det var dags att ta bort de, men ska nog fixa dom snart igen. beställde även hem lite kläder idag som kommer nästa vecka skulle jag tro, får se om de hinner komma innan jag åker ner till skåne... tar flyget ner dit nu på tisdag (???), för att träffa linduuuuuus! länge sen vi sågs nu. nej men nu kommer bellan snart så jag avslutar nu, ha det bra guys!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar