en update

tjenixen! solen tittar fram så jag ska nog ta och lägga mig ute på altanen för att underhålla brännan jag hitills har byggt upp, men först ett liten uppdatering eftersom jag fått den önskan (beordran) från min bloggpartner. som arbetslös och lat har jag inte så mycket för mig nu när alla andra jobbar eller är bortresta men jag tar vara på dom så fort jag kan! spenderade helgen med belinda med bla lite sol och bad och ett besök till stockholm där vi faktiskt hittade en del välbehövda grejer så de var ju riktigt nice. vi hittade även den perfekta provrumsspegeln att ta kort i :))) bokade även flygbiljetter igårkväll för att kunna hälsa på linda, första gången jag ska flyga helthelt själv dåra :))) tidigare har jag flygit utan mina parents men det var med språkresan då man ändå är med massa andra människor, men nu ska jag alltså klara mig helt solo. vi får väl se hur det går haha, jag kan lyckas med både det ena och det andra utan att ens försöka. 
♥♥♥
 
och igår fyllde min kusin år vilket innebar lite firande med god mat och glass till efterrätt, vi hade med oss Gizmo och han vart aningens förälskad i en tik som också var där som var en blandning mellan chiuaua och jack russel (pallar inte kolla stavningen). fick höra hela kvällen att "åh de borde få valpar tillsammans de kommer vara sååå söta", tja Gizmo skulle nog inte banga, han hade ögonen på na hela tiden... vi får väl se, plutten är inte ens könsmogen än och kissar fortfarande utan att ta upp ett ben och här planerar folk redan att avla honom, ack det kan inte vara lätt att va så söt.
 
Ha en trevlig dag!
/E
 
P.S! Nu förväntar jag mig ett längre inlägg med egna tagna bilder och en text på minst 200 ord från Lindas sida sådeså!!! D.S


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar