leila, ewe & bells bakar

hej allesammans! första juli idag då, och alla undrar fortfarande vart fan sommaren har tagit vägen, jag själv inkluderad blad dem. men vi får hoppas att det blir bättre, trots allt brukar juli vara den finaste och varmaste månaden här i sverige har jag för mig... idag har jag en tid bokad hos en naprapat som jag berättade om tidigare, känns bra och jag hoppas att han är duktig och kan fixa min jävla nacke. tror jag har fått en nerv som har gått i kläm med någon muskel för ansiktet på höger sida är spänt och min tunga gör ont att röra på (endast på högra delen av den) så om det har något med nerver att göra är jag bara glad, då kan det problemet vara överstökat idag. igår skulle jag och belinda ha fixat våra naglar men det blev inställt så vi målade dom själva istället för att trösta oss med något haha, dessutom bakade vi choklad och kokosrutor, även kallat toscakaka fast med choklad då och kokos. sitter och äter på en bit nu i skrivande stund, så gott va det, inte undra på då den innehåller så himla mycket socker och smör haha, men ni borde absolut ta och testa att baka den om vädret ser ut såhär i veckan! vi använde oss av leila bakar's recept hihi. 
 
haha, här ser den inte ut att vara mycket för världen men det stelnar och blir perfaaa sen!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar