mobil-lös

under några månader/veckor har jag fått låna en av mina kompisars mobiltelefoner vilket var supersnällt och jag är väldigt tacksam över att ha fått låna den under en relativt lång period. nu behövde han dock ha tillbaka den vilket innebär att jag för tillfället inte har någon mobil. fick lämna ifrån mig den under väldigt kort varsel så har spenderat dagen till att föra över alla bilder mm samt nollställa mobilen och har varit iväg till bla netonnet och media markt för att kika på en ny. har dock inte kommit fram till något än och jag tycker det är svårt att hitta den "perfekta för mig" mobilen då jag inte alls har varit insatt... de jag kikat på och fastnat någorlunda för är Samsung Galaxy s5, HTC one m8 och iPhone 5s. har ni några tips eller favoriter angående dessa tre eller har ni någon annan mobil ni rekomenderar? jag prioriterar främst kameran och musik/ljudet men vill ha bra minne och ok batteritid. ska gå att ringa med oxå :))))) skämt åt sido så får ni jätte gärna komma med förslag och så! :)
 
nu vet ni iallafall att jag för tillfället inte går att nå så himlans lätt, chatten på facebook är väl det enda :))) inte ens hemtelefonen går det att nås på, det går inte att svara eller ringa från den. dagens teknik <333333 asså åh jag saknar redan snapchat <333333 
 
skev bild på det. vill jag visa klockan??? eller min panna???? eller luckan i bakgrunden som fortfarande inte lagats sedan förra facebook profilbilden från den 30 december 2013???? så många frågor.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar