This is the part when I say I don’t want it

hej vänner! har haft en chilldag idag, har dock flängt runt till både skärholmen stälje centrum med mamma för att köpa ett par skor som jag hade sett ut och ville ha. förutom skor fick jag även med mig ett linne hem :) min goa farfar var även här på besök och vi fika och snacka lite innan vi hämtade paps från jobbet och åkte o handla på los ica maxios. ungefär så har väl dagen sett ut, btw, ni måste lyssna på Ariana Grande's låt "Break Free" ft. Zedd. så grym! finns på youtube. nej nu ska jag kika på det nya avsnittet av pll, även fast det tar priset som den utdragnaste serien någonsin måste jag fortsätta följa det, hoppas bara att det här är sista säsongen lol, de får fan ge sig sen azz. 
Om Gizmo inte va gay innan är han det nu // Nya linnet // Vaniljlatte ♥♥♥
/Sry guys för att jag skriver som en tönt


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar