???? <333333

någon mer än jag som känner sig mer än färdig ang skola just nu? och som vår favorit lärare då självfallet beordrar oss att göra är en till samhällsuppgift. Man ba: vad gör du???? vad??? vad??? vem tror du att du är???? vem tror du att jag är??? alla dessa frågor???? finns inga svar???? dina länkar i mailet funkar inte????? lite så känns det. dessutom har jag en härligt stor och färsk idrottsuppgift ala "vill du ha chans att höja dig gör detta" *langar fram en bibeltjock instruktionsbok*" men det ska bli kul. älskar att spendera tid på att plugga. så kul <33333 blir ju intelligent också <3333 tycker om att klaga också <33333 åh vad härligt <3333 
 
nej förlåt jag är ironisk. i tisdags åkte jag hem till linda och stekte på altanen. jag sov kvar där och på onsdagen drog jag till skolan en stund medan linda och emma var hos tandläkaren. sedan åkte vi och shoppade lite, jag hittde inget speciellt men såg ut några saker som jag ska köpa next time så att säga. de andra brudarna hittade lite mer än mig iaf :)) alltså får jag bara klaga på en sak till? tack!!! jo, att jag hatar att jag är så "liten". Det är så jävla irriterade att jag inte kan hänga med på 18åriga saker tack vare en åldersgräns bara för att jag är lite yngre. Fast vissa saker gör man ju iallafall :)))))) men ändå. hade varit skit nice att också vara 18. oklart inlägg men thats what you get today. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar