Äntligen Fredag

Hallå på er! 
Ja imorgon är det äntligen fredag, ska bli så himla skönt. Måste dock plugga en hel jävla del i helgen men det löser sig! Ska troligen åka till ewe imorgon efter skolan och vara där i helgen, får se vad vi hittar på. Man vet aldrig hur det slutar med oss haha. Aja ska bli riktigt mys :)
 
Som ni kanske såg i mitt inlägg igår så ska jag alltså få glasögon. Har haft konstant ont i huvudet de senaste månaderna och det blir bara värre så kände att jag var tvungen att kolla upp det så gjorde därför en synundersökning igår. Där visade det sig att jag har något fel så det är typ tusen gånger jobbigare för mina ögon att ställa om från att kolla på något långt borta och sen läsa på ett papper till exempel. Det är alltså det som gör att jag får ont i huvudet och ögonen (hoppas jag).
Va iaf i Liljeholmen idag och provade massa glasögon, hittade ett par som jag var nöjd med så har beställt de nu, borde komma om cirka en vecka. Tycker inte alls att jag passar i glasögon men man vänjer sig väl antar jag, plus att jag har ju såklart hellre det och mår bra än tvärtom. 
Huvudvärken har även gott ut över skolan eftersom det är oerhört jobbigt att sitta och försöka koncentrera sig och fokusera när man har sådan dunkande huvudvärk hela tiden. Men jaja väntar in glasögonen nu och hoppas på det bästa! :)
 
Har pluggat lite ikväll, mycket mindre än jag hade behövt men som sagt det är ganska så jobbigt atm. 
 
Btw så har vi nu äntligen gjort färdigt inbjudningarna till studenten, haha lite sent kanske men bättre sent än aldrig.
Är bara 14 riktiga skoldagar kvar, heeeeelt sjukt!
Måste sova nu börjar i ottan imorgon!
PussL
HAhahahahhaha typical Linda
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar