de går bra nu bror

vilken daag! började med att jag försov mig rejält och va helt sönderstressad med tom mage, panik att hinna med både hunden och kaninen samt att komma i tid till skolan, vilket inte gick då jag såklart kom sent. under hela dagen hade jag den ultimata huvudvärken från helvetet vilket gjorde att jag knappt kunde fokusera, tur som fan att jag inte hade någon franska på 3 timmar på eftermidddagen iallafall! somnade dock på bussen hem, tur att jag inte är kändis så inga smygfoton togs assåååå <3333 gick den sista biten halvvaken hem och pluggade, rotade fram mammas gamla glasögon för att testa om det kändes bättre vilket det inte gjorde haha, och gjorde pannkakor till middag - vilket inte heller blev speciellt lyckat då jag satte i halsen och var tvungen att dricka massamassa vatten, vilket i sin tur gjorde att min mage blev överfull och jag spydde konstant till och från i ca 1 timme :)))) tänk er pannkaksbitar i degform med lite hjortronsylt klumpar utblandat med vatten, alltså åååh så underbart♥♥ kommer troligtvis aldrig mer vilja äta pannkakor igen. nu på kvällen åkte jag och gizmiz hem till belinda och zackis och gick en promenix och snackade o hade dett gutt. Det vart iallafall ett bra avslut på denna dag :)
 
passade verkligen inte i mammas gamla glajjor lol
/E


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar