Här sitter jag med nymanikyrerade naglar och ett brustet hjärta

Nej lite skämt å sido på den. Det om naglarna är iaf sant, gjorde fransk manikyr på mig själv, vilket var en jäkla struggle eftersom det dels va aslite vit färg kvar och den typ halvt hade torkat. Testade att lägga lite lila glitter på men det blev inte asfint så blev bara att jag gjorde ena handen lol.
Helgen har iaf spenderats med min babe, har haft supermysigt, blev även invigd i sekten igår (haha). Nejmen fick träffa hennes gang såattsäga, assköna människor verkligen! så det va ju kul att få ett ansikte och en personlighet till alla namn man alltid hör henne prata om. 
 
Hälsade även på min farmor och hennes man idag som imorgon beger sig mot sydligare breddgrader, Spanien eller liknande tänker ni nu, men icke, Skåne it is. Japp de åker till Skåne och lämnar mig i denna misär jag är i istället för att ta mig med.
Det är seriöst så mycket skitskitskit just nu så jag flera gånger har funtat på att skita i studenten, hoppa av skolan och dra härifrån. Så illa är det.
 
Just nu kan jag inte se en enda ljusglimt, inget, absolut inget, med studenten känns positivt och jag tror aldrig att jag mått så dåligt av något som jag har gjort av detta.
Vet att det är mycket såna här inlägg nu för tiden men så får det bli, för jag ska skriva om min vardag osv och det är min vardag just nu.
Skit skit och åter skit.
 
Måste plugga nu, annars får jag F i minst tre ämnen
For real
 
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar