Herregud

Ja herregud hörrni..
Fick mina glasögon idag som ni ser i inlägget innan, så himla skönt så jag kan få bukt med den här jävla huvudvärken någon gång! Väldigt passande dag också eftersom jag har suttit och skrivit tal typ hela dagen sen jag kom hem, har tal för nationella proven i svenska imorgon. Missade min tid som jag egentligen hade, eller ja missade och missade, trodde jag skulle slippa undan men icke. Får tydligen F om jag inte gör det såå bara att köra på!
Är iaf äntligen klar med det efter att ha fått hjälp av typ hela sveriges befolkning haha, nejmen i appreciate it guys! <3
Hade ju även snack om gymnasiearbtet idag med min handledare och goooood news, om jag bara lägger till lite saker här och där så är den godkänd. Så himla skönt, då kan jag iaf stryka den från attgöra-listan. 
Har så mycket att göra efter den här helgen så kan säga redan nu att bloggningen lär suga från min sida. Måste prioritera lite så den här kickan får en godkänd gymnasieexamen och får ta studenten!
 
Måste sova nu ska upp 06 imorgon.. 
Men ha en bra fredag och helg guys!
PussL
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar