lever för helgerna

tjäääna!
som min goa glada vän belinda skrev på sin blogg så är det inte så lätt att skriva om något när man inte bloggat på ett tag, man orkar inte dra igenom allt som hänt under tiden. men som ni säkert vet har man mycket i skolan nu sista veckorna vilket är usch fy blää. inte för att jag gör något under lektionerna men ändå hihihihih. lever för helgerna då jag får träffa mina babes♥ haha, ser redan fram emot helgen som kommer, som ni vet kommer Steve från SHM till kungsan så vi tänkte dra dit bland annat. och det är bara måndag idag! åh hoppas veckan går fort... aja, för övrigt kollar jag på Game of Thrones, lyssnar på Carry You Home med Zara Larsson och Stay With Me med Sam Smith. Alltså dom är sååå bra, ni måste lyssna, kärlek♥♥ 
 
GoT <3333
Köpte ny bikini idag oxå 
Testade Rönninge Cafés nya smoothies, så nej den är inte från donken haha. Den va asgod!
Duck duck duck kvack kvack kvack
/E


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar