Lördag

hejhej!! igår hade jag som vanligt ridning och efter det åkte jag och bells upp till stockholm för att hitta vår nya stil, vi hade tänkt oss en rejäl makeover men vi sa att "det kommer säkert sluta med att vi köper en likadan tröja från gina eller nått som alltid". SAGT OCH GJORT haha. Vi hittade ingenting (utom världens godaste muffins, me cheesecake och brownie) och juste, vi tog faktiskt en selfie medhägglund och bruden bredvid (se bild nedan). Så det va ändå värt. Men vi lämnade sthlm och tog tunnelbanan (!!!!!!) till skärholmen. Det gick bra, trots att vi va två kräsna södertäljebor som hatar att åka tunnelbana så klarade vi av de 20 minuterna som det tog att ta sig dit. Usher satt mitt emot oss så det va ju nice. Okok en look alike usher då. Tänkte ta ett smygfoto men jag va fett rädd att jag skulle få skäll </////3. Fast han måste ju vara van egentligen... Whatever. Väl i skärholmen  köpte vi kaffe ♥♥♥ och det gjorde mig jättejätte glad så efter det blev vi på bra humör och köpte två likadana tröjor på gina (SUCCESS!!!) men vi hittade även lite andra grejor hihihi. När jag kom hem va det tårtkalas för min broder fyllde 19 år. Hade ingen present till honom men hade tänkt att köpa det i sthlm men hittade inget, försökte faktiskt hitta något i skärholmen på "Enklare Liv" men till och med butiksförsäljaren sa att det hade varit mer passande att hitta något om man hade vänt på siffrorna (91) och då drog vi. Btw, på bilden längst ner ser ni hur frissörbesöket blev, jag är nööööjd. Pussssss
 

nu ska jag jobba! ciao


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar